majanenzen

2019-07-24
11:02:26

Slut i både kropp och själ

Dom senaste 3 veckorna har varit riktigt tuffa. 2 nya arbetsplatser med helt nya arbetsuppgifter, massa nya människor att lära känna och nya rutiner att nöta in. Jag trivs jättebra och är så tacksam över att ha jobb men allt det här och långa pass och udda tider har tagit på krafterna. Dom goda nyheterna är att dom kommande 2 veckorna blir hyfsat lugna för sen en vecka tillbaka är jag fullbokad Juli ut så jag kan inte ta fler pass. Woho bara att kämpa på, tänker faktiskt ta en vecka ledigt i höst nån gång. 

Jag har kämpat sen nån gång i Februari med att få tillbaka dom bra rutinerna jag hade i höstas, det har verkligen inte gått och sen jag började nya jobbet har det spårat helt. Men så i måndags så kom inspirationen och jag bara bestämde mig. Just nu känns det så jävla enkelt både att sköta kosten och att röra på mig. Jag cyklade till jobbet igår EM och hem idag på morgonen, sov jouren. Hoppas att det här håller i sig nu lite automatiskt för jag orkar inte kämpa mot min egen vilja. 

Jag försöker att peppa mig själv, något som är otroligt motiverande är att kika på kläder jag vill kunna ha. Självklart kan man klä sig hur man vill även om man är fluffig men vissa grejer ser mycket bättre ut enligt mig om man har en mer normal kroppsform. 

Nu tänker jag lata mig i några dagar,  Lördag bjuder på 13h jobb 💪
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: