majanenzen

2018-03-13
21:29:57

Jag gjorde de!

Jag tränade fast jag kom hem sent! Jag åt lite, cyklade 30 min sen bål, armar och stretching i 15 min. De kanske låter som uppvärmning för nån och mycket för en annan men för mig är de helt lagom. Och de är ju de som räknas. Att jag mår bra, att jag trivs och att jag faktiskt orkar. Jag är sjukt taggad för jag mår så jävla dåligt när jag ser mig själv i spegeln. Jag har aldrig varit såhär fet och de här är inte jag! 

Målet är 10kg på 12-13 veckor, de är helt okej att inte nå målet så länge jag vet att jag verkligen kämpat och gett allt jag kan! Jag vet att vågen inte säger allt och jag ska mäta mig med men jag vet inte riktigt vad som är en vettig takt där. 

Min kära vän har också nyligen börjat och jag känner mig peppad att hålla jämna steg, jag vill liksom inte va sämre på nå vis även om jag unnar henne all framgång! 

Nu har kvargen lagt sig till rätta i magen och de börjar bli dags för att inta horisontalt läge. Dröm sött kära vänner.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: