majanenzen

2016-10-29
09:59:24

Rörigt i huvet idag

Min medicin tog slut i förrgår, va helt säker på att jag hade en karta kvar men nope. Fick tag i recept på två håll igår så allt ordnade sig men jag känner skillnad, känner att vissa saker blev jobbiga igen och de är stökigt i huvet. Till råga på allt har förkylningen som legat och pyrt hela veckan slagit till med full kraft men jag har som tur är echinacea. En riktig livräddare som jag rekommenderar alla!

Ikväll blir de fest, fotbollsfest. Eller ja de är väl en avslutningsfest efter en otroligt lyckad säsången i mina ögon. Något som hållt mig uppe de här året är grabbarna, flyktinggrabbarna som blivit en del av familjen och vardagen. Jag tror att instinkten att ta hand om och finnas där är så sjukt stark i mig. De enda som va helt ångestfritt va att åka på match eller till måndagsklubben. Om jag gett tillbaka en fjärdedel av vad jag fått så är jag nöjd! De ska bli så roligt att träffa en del av dom ikväll!

Jag har som vanligt inte en jävla aning om vad jag ska ha på mig och syrran sover i min säng så kan inte stöka runt där inne heller. Gör de jag kan och färgar ögonbrynen.

Hoppas ni har en minst lika trevlig helg men friskare än min!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: