majanenzen

2015-02-15
21:12:30

Nytt år va?

Kära nån jag har inte skrivit en enda gång det här året!!!
Jag är nog världens sämsta bloggare helt enkelt!  Året ringdes in med magsjuka och sen har allt bara rullat på, har gjort massa snygga naglar, Sälg galopperar nu fint i ridhuset och jag är äntligen frisk så snart är jag igång med träningen igen!
 
Helgen har varit underbar, mådde illa i torsdags så gick tidigare från jobbet och jag blev hemma i fredahs för trotts att jag inte spydde så fortsatte jag må illa. Spenderade hela fredag förmiddag i stallet och de va så otroligt skönt att bara va där och pyssla och ta de lugnt! 
 
Igår kom både Sofia och Hampus och red  vilket gick väldigt bra. Sofia fick göra ledarskapsövningar i ridhuset och de va helt fantastiskt! Lägger upp en film här som jag hoppas går att se! 
 
Ikväll har vi varit in till stan och käkat på china town för att fira systers födelsedag, hon blir 21 imorn, herregud hur gammal blir jag??? 
 
Ska lägga upp lite bilder i veckan på naglar hästar och annat smått och gott! 
 
Här kommer filmen, hoppas den funkar!
 
Nej det funkar inte så den hamnar på fb, gokväll gott folk!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: