majanenzen

2013-06-27
23:01:02

Dagarna går ju ganska fort endå^^

Okej de har gått typ 1/6 a tiden, de går ganska fort och jag bara njuter av tillvaron, vet inte senast jag bara njöt och va nöjd med tillvaron. Sover dock pissdåligt så han får skynda sig hem för jag börjar få påsar under ögonenXD
 
Idag gick jag faktiskt en promenad innan middan, kommer sällan ut på förmiddan men kände mig peppad idag, fixade lite nya naglar och sprang en vända. Glömde helt bort att rida men tror inte Sälg gråter för de. Imorgon ska jag låna pappas hantlar och köra rygg och armar, lääääängtar!
 
Vet int om jag redan skrivit de men har absolut bestämt mig för att klippa snelugg, trött på att håret bara hänger så nu provar jag en frisyr, de växer ju ut snabbt iallafall.
 
Ja juste fick lite jobb idag, eller ja jobbet e på lörda men fick de idag, ska hjälpa till på en 60års fest, ibland rullar livet på ganska bra.

Nu ska jag krypa ner i sängen me min kopp te och försöka vila mig trött så jag somnar lätt.Hoppas på riktigt bra väder imorgon annars blir jag ledsen!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: