majanenzen

2012-12-29
23:11:34

Förvirrad tjej

Är sjukt förvirrad just nu, över allt. Men mest är det nog över det här med förhållanden, det är ingen hemlighet att jag är grymt avundsjuk på mina vänner som har underbara pojkvänner, men jag vet att om dom vire singlar, så skulle jag inte känna så här. Jag känner mig nog mest ensam för just nu förstår dom mig inte riktigt.
 
Sen börjar jag bli förvirrad över min framtid, jag menar, det jag vill göra kräver pengar, och just nu tvivlar jag på om jag kommer klara av att göra allt ensam, för jag vet att jag kommer få göra det ensam. Svårt att få en kille som vill va med på allt jag vill. Men jag vill så jävla gärna göra det! Jag ser precis hur allt ser ut, jag vet precis hur jag vill att mitt liv ska bli men... Det går inte riktigt ihop.
 
Sen börjar jag undra över förhållandena jag har till människorna runt omkring mig, speciellt min famil för det går så jävla upp och ner. Men just nu är jag konstant arg över allt. Hur stallet sköts, att mina kläder försvinner, allt sånt. Men jag vill inte flytta just nu och även om jag ville skulle jag inte kunna.
 
Så just nu är det äggröra i mitt huvud. Det enda jag vet är att jag måste komma i form, siktar på -10 i januari, får se hur nära jag kommer men fyfan nu är det dags att lägga i en högre växel igen. Likadant med skolan, det har gått bra för mig men nu ska det gå grymt. Jag är stark, styrkan sitter bara jävligt långt inn ibland. Är så jävla rädd för att misslyckas att jag knappt vågar försöka...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: