majanenzen

2012-08-28
11:12:53

Känn förändringens vindar

Okej så nu har jag tänkt om och gjort nya planer, igen. Mätt och kännt efter och tyvärr är mitt arsle för stort för sadeln jag tänkt beställa så de finns ingen mening med att köpa den. Sen har jag inte råd att rida för en tränare kontinuerligt just  nu så jag väntar tills efter jul och ser hur läget ser ut. ska försöka rida nån gång så jag får lite nytt att träna på.
 
Så nu ska jag äntligen tatuera mig! Kommer inte avslöja nästan nånting men ni som känner mig vet att jag planerat den sen jag va cirkus 12 år gammal. Känns riktigt jävla kul! Men först ska jag ingandla en ny tv då min trotjänare håller på att ge upp. Får se om de blir nått denna veckan men jag hoppas på de. 
Ska försöka ta mig till ikea när jag ser hur mycke pengar allt kommer kosta och köpa en byrå och ett litet bord. De är verkligen dags för en renovering av mitt liv så jag börjar med det. Resten får komma när jag får mer tid och pengar så förhoppningsvis dyker de upp nått gulligt litet jobb till mig snart^^
 
Så nu har jag kollat runt en massa överallt och vet hur tatueringen ska se ut, hittat möbler jag vill ha och en jävligt billig tv! Om de inte va för att dom där jävla böckerna va så dyra så skulle jag kunna göra mer på en gång men de reder sig.
 
Nu ska jag ta ta i att städa mitt rum sen blir de plugg och så ska jag rida båda pojkarna!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: