majanenzen

2011-11-28
19:36:16

Hmmm

Kollar på biggest loser, och såg precis 2 kvinnor som väger bara lite mer än mig, jag väger just nu mellan 85-90kg, men jag är väldigt mycke smalare än dom, de är ingen jävla vanföreställning deras magar putar ut och låren är dallriga och gropiga. Vet att jag alltid haft mycke muskler men endå, att se dom väga lika mycke som mig gör lite ont, för varför ska jag behöva vara så tung när jag inte är så stor? De går iallafall åt rätt håll och jag är stolt över mig själv. Hade min "tjockishelg" denna helgen och va sjuk så de passade endå rätt bra ihop, med de menas de att en helg i månaden får jag äta vad jag vill. Har faktiskt inte överdrivit, åt en påse chips på hela helgen men typ ingen onyttig mat, så de känns som att jag inte vill äta så mycke sånt längre, men klart de är gott när jag unnar mig.
Tyvärr så ska jag bort nu, ska försöka gymma imorgon om jag orkar, sen borta onsda-torsda, ska gymma torsdakväll om ja hinner, sen borta freda-månda och så drar jag nästa onsdag-sönda, men då blir de nog en hel del motion endå^^
Kommer endå sakna gymmet en del.
Mitt mål just nu är 10kg mindre till jul och till min födelsedag i maj ska jag väga maw 60kg. Är mer orolig över de första målet, men jag hoppas jag klarar mer än hälften iallafall.

Ibland känns allt jättebra, men jag har ju fortfarande inte gått ner någon strl och de är riktigt tung, att gå upp 10kg muskler på en gång och känna att jag blev helt uppsvälld sänkte mig en del, men jag kämpar på så hårt jag kan!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: