majanenzen

2010-11-27
23:37:30

Ja ska aldrig mera shotta...

Kvällen igår va, intressant, den börja bra de va jävligt trevligt, men sen spåra de ur en hel del. Träffa folk ja inte sett på länge och umgicks och svinade mig, sen tog jag mitt feta arsle och gick dom dryga 3 kilometrarna hem, ramlade bara två gånger. Sen väcktes man typ halv 9, med ett huvud som höll på att sprängas släpade jag mig till toan och fick upp de vatten jag lyckats fått i mig. Sen va de bara att åka in till enköping och storhandla med mamma och syster, och självklart träffar man på folk från kvällen innan. Men men, fick vila en stund så vare bara å fixa massa skit inför julmarknaden imorn, just ja, jag ska upp kl 6 imorgon, vilket är om typ 6.5 timmar-.- Så nu ska jag vänta på ett telefonsamtal, sen ska jag sova, fyfan va skönt de ska bli. Och imorgon får jag äntligen åka till sala igen, för världens bästaste Joel fyller system, hipp hipp hurra för de!!!
Pussågonatt sov så sött<3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: