majanenzen

2019-09-11
10:29:52

Nu ska ni få höra nått kul

Så jag har suktat efter en bokhylla från jysk i över ett år.  I söndags kväll eller måndags morse såg jag att den va nedsatt till nästan halva priset. Vet inte ens varför jag gick in och kollade på den men gissa om jag blev glad. Vaknade vid halv 6 av mig själv på måndagsmorgonen fast jag inte skulle börja jobba förns 19:30. Kunde helt enkelt inte ligga still så jag möblerade om lite.


Det va för mycket stora möbler i vardagsrummet igen men nu är jag riktigt nöjd. Tycker det är snyggare med en hög möbel i hallen. 

Sen blev klockan äntligen 10 då jysk öppnar så jag trotsade regnet och hoppade på cykeln. Köpte möbeln och fick knata runt till baksidan. Gissa om killen på varuutlämningen blev förvånad, han ville nästan inte lämna ifrån sig paketen. Det va alltså 2 paket, det stora var 120cm brett och 45cm djupt och det mindre va aptungt! Men jag band fast skiten på pakethållaren och knatade hem i det tilltagande regnet. 


Är sååå himla nöjd! Det blev nästan bättre än jag hade föreställt mig. Det tog straxt över en timme att montera åbäket men det gick utan några fel. För tillfället är jag extremt nöjd förutom att det stora skåpet i vardagsrummet ska bort. 

Drinkvagnen som stod i köket ska få sig en skvätt färg och stå där skåpet står. Tror den kommer bli skitsnygg i en grågrön färg. 


Vardagsrummet ska äntligen bli ommålat. Det är så jävla dags. Är så less på färgen och alla hål och märken på tapeten. Är verkligen i fixartag just nu! Ser fram emot att vara klar 😆


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: